داستان عارف کلینیک

از زبان مؤسس : دکتر مصطفی عارف

من در دبیرستان البرز از رشتۀ ریاضی فیزیک فارغ التحصیل شدم و یک مرتبه کنکور ریاضی شرکت کردم و علی رغم اینکه رشتۀ مهندسی قبول می شدم تصمیم گرفتم که مسیرم را عوض کنم .

سال بعد در رشتۀ دندانپزشکی دانشگاه تهران قبول شدم و سال 1393 فارغ التحصیل شدم.

پس از جشن فارغ التحصیلی علی رغم اینکه خیلی از اطرافیانم بر این باور بودند که بیشتر مسیر زندگیم را طی کردم و فرد موفقی شدم امّا می دانستم که راه زیادی دارم و این تازه اوّل راه است و داستان من در حال شروع شدن است …

از آنجا که باید هزینه هام رو خودم می دادم و خودم زندگیم رو جمع و جور می کردم پس وقت رو تلف نکردم و شروع کردم به سخت کار کردن . شنیده بودم که سخت کار کردن میتونه ادم ها رو به اهدافشون برسوند. البته من از سالهای اخیر دانشجویی کارهایی مرتبط انجام می دادم.

این تلاش سخت شبانه روزی تا جایی بود که بعضی روزها 3 جا کار می کردم و درس های دانشگاه هم بود. یادمه حتی روزهایی داشتم که از شدت کار سخت نه تنها خواب بلکه صبحانه و نهار و شام هم نمی خوردم امّا می دانستم که همۀ این سختی ها را برای چی دارم تحمل می کنم البته این روش رو به کسی توصیه نمی کنم.

امّا من سخت متمرکز هدفم بودم بالاخره با پولی که جمع کردم پس از فارغ التحصیلی و مقداری کار دیگر همزمان با سپری کردن دورۀ طرح (چون ما دندانپزشکانی که در دانشگاه های دولتی درس خوندیم باید 2 سال رو نصف  روز برای ارگان های دولتی کار کنیم) مطب شخصی خودم را افتتاح کردم .

تا سال 98 در مطب خودم مشغول به کار بودم در این سال ها تعداد بسیار زیادی درمان برای افراد گوناگون انجام دادم که بسیاری از آنها امروز از دوستان من هستند .

“همیشه هدفم این بود که درمان را برای بیمارانم طوری انجام دهم که تا مدت های طولانی برایشان مشکل پیش نیاید و این یک اصل مهم برای من محسوب می شد”

البته آنها نیز این تفکر من را پس از مدتی متوجه شدند و این بود که از روی لطفشان من را به اطرافیان خود معرفی کردند . و من در طی چند سال هزاران بیماران داشتم و در پی آن ده ها هزار بار درمان انجام داده بودم .

 

اولویت های عارف کلینیک

شاید بسیاری فکر کنند اولویت یک کلینیک ارائۀ درمان ایده آل و علمی باشد امّا ما در عارف کلینیک اینطور فکر نمی کنیم ! ما ارائۀ یک درمان علمی و با کیفیت و با دوام و اصولی را وظیفۀ خود می دانیم.

اگر دندانپزشکی یا کلینیکی قادر نباشد این کار را برای بیمارش انجام دهد همان بهتر است که هیچ کاری نکند! ما در عارف کلینیک به صورت تیمی کار می کنیم تا اینکه هر دندانپزشکی هر درمانی که می تواند ایده آل انجام دهد را برای بیمار به اتمام برساند و مابقی درمان ها را دندانپزشکانی که در آن زمینه تخصص دارند انجام دهند.

اولویت اوّل عارف کلینیک آن است که یک تجربۀ ایده آل برای حضور بیماران در کلینیک خلق کند تا بتواند روابط پایدار و طولانی مدت با آنها داشته باشد .

از اینجا یادتان باشد که مطالب را به خاطر داشته باشید تا بعد از حضور در کلینیک انجام درمان در فرم نظرسنجی به ما بگویید عملکردمان چطور است و به ما نمره دهید

شروع کلینیک

پس از مدتی متوجه شدم تعداد درخواست برای درمان بیش از توان من شده و بسیاری از افراد باید ماهها در انتظار بمانند تا نوبتشان شود مثلاً کسی که نوبت می خواست باید 3 ماه در انتظار می ماند و این موضوع با ذهینیت من که برای زمان بیمارانم ارزش قائل هستم تطبیق نداشت، می بایست کاری می کردم. تصمیم گرفتم مطبم را به کلینیک تبدیل کنم و از همکارانم دعوت کنم تا بتوانیم کارها را تیمی انجام دهیم .

البته در مسیر راه اندازی کلینیک هم سختی های فراوانی وجود داشت از خرید ملک همسایگان و آموزش پرسنل و دعوت همکاران، طراحی سیستم ها و … همه و همه نیازمند تلاش و زمان زیادی بود امّا من یک هدف داشتم !

وقتی عارف کلینیک تشکیل شد این هدف را به او انتقال دادم .

چرا عارف کلینیک را انتخاب کنیم

ضمانت درمان :

در عارف کلینیک ارائه درمان با کیفیت یک اصل فراموش نشدنی است به همین دلیل درمان های عارف کلینیک دارای ضمانت هستند و برای درمان های تخصصی بی دندانی شامل (ایمپلنت – دندان مصنوعی) ارتودنسی ، زیبائی طی تنظیم قرارداد فی ما بین کلینیک و متقاضیان گرامی به جهت رفاه هر چه بیشتر خاطر آنها این ضمانت با افتخار تقدیم می شود .

ضمانت درمان برای مراجعین گرانقدر این حس را دارد که با آسودگی خاطر بدون تقبل هیچگونه ریسکی درمان خود را انجام دهند و بدانند عارف کلینیک در هر شرایطی آنها را رها نخواهد کرد.

خدمات پس از درمان :

عارف کلینیک دارای واحد خدمات پس از درمان که مزایای فراوانی را برای مراجعین این مرکز به همراه دارد.

ما میدانیم که بیماران عزیز پس از انجام درمان و خروج از کلینیک سوالاتی در خصوص درمانشان خواهند داشت . به همین خاطر واحد خدمات با بیماران تماس میگیرد ، احوال آنها را جویا می شود ، در خصوص درمان راهنمایی های لازم صورت میگیرد.

در این واحد همواره پذیرای نظرات محترم بیمارانمان هستیم و در تلاشیم همواره بهترین نظرات را انتخاب و در سیاست های کاری اعمال نماییم . ایجاد ارتباط دو طرفه بین کلینیک و مراجعین و ورود به طرح سفیران درگاهی برای فعالیت های اجتماعی و اعتباری برای کلینیک و مراجعین گرانقدر می باشد

روش های پرداخت :

تمرکز عارف کلینیک بر ارائه درمان های با کیفیت با رعایت تعرفه مناسب می باشد به همین دلیل مهم بیماران می توانند از روش های مختلف پرداخت بر حسب نوع درمان خود بهره مند شوند.

علاوه بر اینکه هدایای ارزنده برای همه بیماران در نظر گرفته شده است و مخصوصاً برای افرادی که تجربه حضور در عارف کلینیک را ندارند تا بتوانند از خدمات ما استفاده کنند شرایط پرداخت اقساطی برای درمان های تخصصی امکان پذیر است.

مراجعین گراقدر عارف کلینیک می توانند با چک صیادی – حکمت کارت – درگاه پرداختی بانک رفاه (چنانچه از حقوق بگیران این مرجع می باشند) از خدمات اقساطی عارف کلینیک استفاده کنند.

درمان های ایمپلنت – دندان مصنوعی – ارتودنسی – برخی درمان های زیبائی (کامپوزیت – لمینیت) دارای شرایط ویژه اقساط می باشد.

دسترسی کلینیک :

یکی از دلایل اینکه عارف کلینیک توانسته است همواره کیفیت های در سطح جهانی را با قیمت های مناسب ارائه کند کاهش بهای تمام شده خدمات ناشی از انتخاب لوکیشن کلینیک می باشد .

توریسم درمانی روندی است که همواره طی آن متقاضیان دریافت خدمات درمانی از محل های گرانتر به اقساء نقاط جهان سفر می کنند تا علاوه بر اینکه کیفیت درمانی بهتری را دریافت کنند هزینه کمتری را نیز بپردازند.

مسلمًاً عامل اصلی تعیین کننده در اختلاف هزینه ها لوکیشن مراکز ارئه دهند خدمات می باشد . لذا عارف کلینیک با فاصله حدود 40 دقیقه ای از غرب تهران و 30 دقیقه ای از کرج توانسته هزینه تمام شده خدمات درمانی را تا 50% کاهش دهد.

یک لبخند همه چیز را تغییر می دهد

امکانات کلینیک :

از آنجا که از ابتدا هدف عارف کلینیک ایجاد رفاه بیماران بوده لذا تمامی تمهیدات به گونه ای اجرا گردیده که این هدف محقق شود .

در عارف کلینیک برای هر بیمار یک اتاق جداگانه در نظر گرفته شده و از استفاده از سالن درمان اجتناب شده تا از نظر بهداشتی محیط کامًلاً ایزوله باشد و همچنین بیماران دارای حریم امن درمان باشند .

اتاق csr در عارف کلینیک تعبیه شده که هدف آن استریل نمودن کامل وسایل درمانی است . استفاده از اتوکلاو کلاس B ایتالیایی دارای پرینتر هوشمند با ارائه گزارش عملکرد این مهم را محقق می کنند.

عارف کلینیک مجهز به اتاق تصویر برداری است لذا بیماران می توانند عکس های PA را در کلینیک دریافت نمایند وجود اتاق اطفال برای کودکانی که نیاز به درمان دندانپزشکی دارند تجربه ای متفاوت ایجاد می کند به ترتیبی که می توانند حین درمان کارتن های مورد علاقه ببینند و پس از درمان جایزه بگیرند تا آنکه نسبت به انجام درمان مشتاق شوند.

کلینیک مجهز به اتاق جراحی – اتاق مخصوص بهداشت دهان و دندان می باشد که بهداشتکاران محترم تمام توضیحات لازم در خصوص نحوه صحیح نگهداری از دندان ها را به بیماران ارائه می کنند.

اهداف عارف کلینیک :

هدف اصلی عارف کلینیک آن است که با ایجاد حس خوب سلامتی بتوانیم گامی در جهت رسالتتان برداریم . بر آن باور هستیم جهان امروز جهانی یکپارچه است بر آن مفهوم که تمامی اقدامات و کارهای بیشتری در راستای ایجاد رفاه بهتر و عدالت برای بشریت است .

لذا سهم خود سعی داریم تا پیشرفت گام به گام در صنعت بهداشت و درمان در شاخه دندانپزشکی این رفاه و حس خوب را برای مخاطبمان ایجاد کنیم.

بخشی از عایدات ورودی به عارف کلینیک سهم تحقق امورات عام المنفعه و خیریه در حوزه اطفال و سالمندان می باشد . بخشی از آن صرف کارآفرینی برای افراد بیشتر می شود که این خود نیز در راستای رسالت می باشد ، بخشی صرف توسعه روشها و زیرساخت ها و فرآیندها جهت رفاه حال مخاطبان می باشد که بتوانند مرکزی متفاوت درمانی و پیشرو داشته باشند لذا افرادی که در عارف کلینیک عضویت دارند با هر پرداخت خود سهیم در تک تک امورات خیریه ، کارآفرینی ، رشد و توسعه در جهت اهداف والا می باشند.

یک لبخند همه چیز را تغییر می دهد

هدف عارف کلینیک از ارائه درمان در دندانپزشکی

هدف عارف کلینیک آن نیست که صرفاً درمان دندانپزشکی افرادی که به آن مراجعه می کنند را انجام دهد .

اهداف آن به قرار زیر است :

  1. یک مرجع بسیار عالی باشد : تا افرادی که می خواهند درمان های عالی و با کیفیت و با دوام انجام دهند بدانند به کجا می توانند مراجعه کنند .
  2. وجود یک تیم تخصصی حاذق و کامل : تا افراد بدانند درمان های دندانپزشکی که بسیاری از مراکز دیگر نمی توانند انجام دهند با خیال راحت در عارف کلینیک انجام می شود .
  3. ایجاد خاطره خوب از درمان های دندانپزشکی : بسیاری از افراد دندانپزشکی نمی روند چون یک ترس و یک خاطرۀ بد دارند. هدف عارف کلینیک آن است که تجربۀ خوب برای میهمانانش ایجاد کند .
  4. کارآفرینی و اشتغال زایی :عارف کلینیک تلاش می کند تا کارهایی که باید انجام دهد را به قدری خوب انجام دهد تا هر روز افراد بیشتری از طرف مراجعین به ما معرفی شوند و ما بتوانیم برای تعداد بیشتری از جوان ها و کارجویان اشتغال ایجاد کنیم و این برای ما یک هدف است .
  5. افزایش مقیاس امور خیریه :بخشی از درآمد عارف کلینیک و مطب شخصی من از ابتدا به امور خیریه تعلق دارد از اهداف عارف کلینیک آن است که بتواند یک مرکز خیریۀ مستقل برای کودکان ایجاد کند و آن را نیز رشد و توسعه دهد .ما بیشتر کمک های خود را در راستای کودکان بی سرپرست انجام می دهیم . چون بر آن باور هستیم که این کودکان گناهی ندارند که زندگیشان سخت باشد .

عارف کلینیک برای تحقق اهداف و اولویتش چه کار می کند؟

ما برای اینکه بتوانیم به اهداف و اولویتمان جامۀ عمل بپوشانیم نیازهای مراجعین را شناسایی کرده ایم و سپس هر کدام از این نیازها را با انجام فرآیندها و سیستم هایی به طور دائم مورد پایش قرار داده و آنها را ارتقا قرار می دهیم.

برخی از نیازهایی شامل :

  1. مراجعین نیاز دارند تا درمانشان با دوام باشد.
  2. مراجعین نیاز دارند تا درمانشان بدون درد و ناراحتی انجام شود.
  3. مراجعین نیاز دارند تا درمانشان آسان بوده و از نظر روانی به آنها استرس وارد نشود.
  4. مراجعین نیاز دارند تا درمانشان در حداقل زمان ممکن انجام شود و وقتشان تلف نشود.
  5. مراجعین نیاز دارند تا مسائل بهداشتی و استریل جهت جلوگیری از انتقال بیماری های ویروسی کاملاً رعایت شود.
  6. مراجین نیاز دارند تا وقتی وارد محیطی می شوند حس غریبگی نداشته باشند و با آنها با احترام و صمیمیت رفتار شود.
  7. مراجعین نیاز دارند تا راجع به روش های انجام درمانشان اطلاعات کافی را کسب کنند تا بدانند باید چه کار کنند.
  8. مراجعین نیاز دارند تا پس از درمان رها نشوند و اگر نیاز به راهنمایی داشتند این امکان برایشان فراهم باشد که کسی آنها را راهنمایی کند.

ما برای تحقق موارد فوق در عارف کلینیک چه کار می کنیم؟

برای تحقق موارد 1 الی 4 :

1- ما با دندانپزشکانی همکاری می کنیم که

  • علیرغم آن که عموماً جوان و در ردۀ سنی 35 سال هستند امّا به اندازۀ کافی تعداد درمان های زیادی انجام داده اند که می توانند یک درمان ایده آل را برای مراجعین انجام دهند .

2- دندانپزشکانمان را از دانشگاه های خوب کشور ( داخلی ) انتخاب می کنیم چون در این دانشگاه ها اساتید برتر و روش های بهتری آموزش داده می شود و این همکاران از نظر علمی قوی تر هستند .

3- با دندانپزشکانی همکاری می کنیم که بسیار به بیماران و شخصیت آنها اهمیت می دهند ، با آنها مهربان هستند و مانند یک دوست دلسوز به آنها مشاوره می دهند .

4- همیشه می گویند در هر کاری فعالیت های تیمی نتایج بهتری را ایجاد می کند در پزشکی نیز همینطور است بسیاری از درمان ها باید توسط تیم پزشکی انجام شود.

ما یک تیم درمانی ایجاد می کنیم که در آن همکاران با تخصص های مختلف حضور دارند چنانچه درمان تخصصی برای هر یک از مراجعین نیاز بود آن را به صورت تیمی انجام می دهیم . درمان های وسیع و پیچیده نیاز به یک تیم درمانی دارند .

  • برای مورد 5 و بحث پیشگیری از بیماری ها

ما در کلینیک بخشی داریم به اسم اتاق استریل . یعنی یک واحد داریم فقط برای اینکار . در این واحد چه کار می کنیم ؟

قبلش باید توضیح دهم که در حوزۀ پزشکی 2 دسته ابزار داریم :

  1. ابزارهایی که یکبار مصرف هستند و برای هر بیمار اختصاصی هستند مثل پیش بند – سینی ابزارها – ساکشن و …
  2. ابزارهایی که پس از استفاده استریل می شوند . این ابزارها همان ابزارهای اصلی هستند که عموماً فلزی و از جنس استیل هستند ما این ابزارها را توسط فرآیندی استریل می کنیم .

استریل یعنی چه؟ اگر بتوانیم ابزاری را به نحوی از تمام میکروارگانیسم ها ( باکتری ها و ویروس ها ) پاکسازی کنیم در واقع برای آن ابزار فرآیند استریل را انجام داده ایم .

پس استریل با تمیز فرق می کند ! شما وقتی دستهایتان را می شوئید یا در آشپرخانه و رستوران ظروف را می شویید تمیز میشود اما در در دندانپزشکی این حد کفایت نمی کند ← باید استریل کنیم .

چه طور این کار را انجام می دهیم ؟ دستگاههایی داریم که به نام اتوکلاو شناخته میشود . این دستگاه با فرآیند مخصوص گرما و بخار آب 135°c و وکیوم ویروس ها و باکتری ها را ازبین می برد .

  • برای موارد 6 و 7 و 8 ما پرسنلی داریم که کاملاً آموزش دیده اند و دارای مهارت های ارتباطی و دانش دندانپزشکی هستند تا بتوانند سؤالات شما را به درستی پاسخ بدهند یکی از ارزش هایی که ما برای کارمان تعریف کرده ایم خوش رویی است .

پرسنل به شما لبخند می زنند شما هم به آنها لبخند بزنید. این نکته را در نظر داشته باشید وقتی به کلینیک آمدید به آن توجه کنید و در نظرسنجی پس از درمانتان نتیجه را به ما بگوئید .

ما در جای جای کلینیک اموجی لبخند را نصب کرده ایم تا فراموش نکنیم که باید همواره خوش رو باشیم . شما ببینید که چند اموجی می توانید پیدا کنید.

هر کس تعداد صحیح این اموجی ها را در نظرسنجی برایمان بنویسد به او یک هدیه درمانی می دهیم.

همچنین روش دیگری که برای کارمان تعریف کرده ایم خدمات بیماران است. وقتی شما از کلینیک می روید ما طریق پیامک، تماس تلفنی ، شبکه های اجتماعی جهت راهنمایی هایی بعد درمانتان با شما در ارتباطیم.

بسیاری از مراجعین ما سالها از این طریق با ما ارتباط دارند وحتی بعضی از آنها داخل کشور نیستند امّا با هم دوستیم واگر آنها سؤالی داشته باشند یا ما راجع به کسب وکارشان از آنها سؤالی داشته باشیم با هم در ارتباطیم.

در عارف کلینیک همه شما را به چشم یک میهمان نگاه می کنند.

پس قرارمان باشد تا پس از انجام درمانتان در عارف کلینیک در فرم نظرسنجی که برایتان ارسال می شود نحوۀ عملکردمان وتطابق با آنچه که به شما گفتیم را به ما بگویید ونمره دهید. (سعی کنید نام پرسنل را هم بدانید).

مراحل شروع درمان در عارف کلینیک

وقتی شما وارد کلینیک می شوید ابتدا دست های خود را ضدعفونی می کنید و ازکاور کفش استفاده خواهید کرد . سپس به قسمت پذیرش مراجعه می کنید . پرسنل پذیرش به شما خوش آمد می گویند و علت مراجعه و چند سوال دیگر از شما می پرسند. سپس از شما می خواهند تا مدتی در انتظار بنشینید.

پس از آنکه نوبتتان رسید به اتاق درمان راهنمایی می شوید و توسط دندانپزشکان معاینه می شوید و درمانتان مشخص می گردد .

برای شروع درمان باید پروندۀ پزشکی تشکیل دهید که شامل مشخصات و سابقۀ پزشکی می باشد . در ابتدای درمان ، از دندان شما یک عکس تهیه می شود که وضعیت دندان و ریشه ها برای پزشک مشخص تر باشد . بعد از آنکه درمانتان انجام شد مجدد به قسمت پذیرش مراجعه می کنید تا نوبت بعدی یا چکاپ بعدی برایتان مشخص شود

پرسنل

پرسنل عارف کلینیک پرستارانی مهربان و دلسوز بیماران هستند و وقتی مراجعین به کلینیک وارد می شوند در محیطی صمیمی قرار می گیرند که پرسنل با آنها همانند یک مهمان برخورد می کنند و نه یک بیمار.

آموزش مداوم پرسنل و اهمیت این مسئله از دید عارف کلینیک آن است تا محیط دندانپزشکی عاری از استرس و اضطراب باشد .مشاوران درمان عارف کلینیک اطلاعات لازم مراجعین در خصوص درمانها را در اختیارشان قرار میدهند و هر سوالی که داشته باشید با صبرو دقت زیاد پاسخگو خواهند بود تا شما کامل در روند درمانتان قرار بگیرید.

هدف عارف کلینیک از تقویت منابع انسانی از بین بردن اضطراب های احتمالی تا شما تجربه ای متفاوت در دندانپزشکی برایتان رقم بزنیم.

تیم پزشکی

پزشکان عارف کلینیک پزشکانی با تجربه و ماهر هستند و همگی فارغ التحصیل دانشگاههای مطرح کشور می باشند همچنین درمان های تخصصی توسط اساتید دانشگاه انجام میشود و برخلاف بسیاری از مراکز درمانی دیگر که از دانشجویان استفاده میکنند همه پزشکان مورد تائید وزارت بهداشت و پروانه طبابت هستند.

عارف کلینیک دارای تیم پزشکی متخصص و متبحر است و به جای اینکه یک پزشک مشغول به امر درمان بیماران باشد همزمان چندین پزشک مشغول ارائه خدمات درمانی هستند.

وجود یک تیم پزشکی با تخصص های متفاوت باعث آن می شود تا شما برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی نیاز به رجوع به مراکز دیگر را نداشته باشید و از این مرکز به آن مرکز درمانی نروید . پس می توانید همه مشاوره های درمانی خود را کلینیک دریافت کنید و همچنین در درمان های تخصصی و پیچیده نظر چند پزشک را بپرسید بدون آنکه هزینه اضافی پرداخت کنید.

وجود این تیم تخصصی باعث آن می شود تا بهترین طرح درمان برای شما انتخاب شود . وجود این تیم تخصصی باعث میشود تا بهترین طرح درمان برای شما انتخاب شود . تمامی خدمات دندانپزشکی اعم از کاشت دندان – ایمپلنت – جراحی دندان های نهفته – لثه – ارتودنسی و مرتب سازی دندان ها – پروتزهای دندانی ثابت و متحرک دندان مصنوعی – پرکردن و ترمیم دندان ها – درمان ریشه ) عصب کشی ( – دندانپزشکی کودکان – زیبائی در دندانپزشکی ) کامپوزیت – لمینیت – بلیچینگ ( انواع روکش های دندانی ) PFM – زیرکونیا – PMMA – Emax ( در عارف کلینیک انجام می شود و شما می توانید تمام نیازهای درمانی خود را از تیم عارف کلینیک بخواهید .

مجوزات قانونی

عارف کلنیک یک برند ثبت شده و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد و به عنوان یک درمانگاه (ترجمه انگلیسی clinic) اطلاق می شود.

علی رغم اینکه بسیاری از مراکز نامعتبر و اسم خود را با عبارت کلینیک شروع می کنند و وجود این نام منوط بر داشتن پروانه درمانگاه با مجوز رسمی است که این مهم اهمیت زیادی را برای مراجعین ایجاد می کنند که یکی از مهم ترین آنها وجود یک مسئول فنی با پروانه مسئول فنی است.

مسئول فنی شخصی است که فقط در کلینیک ها تعریف می شود و وظیفه او کنترل درمان ها می باشد . این قضیه برای مراجعین حسن بزرگی دارد که مطمئن خواهند بود تمام درمان ها با معیارهای صحیح علمی انجام میشود.  همچنین احتمالا بسیاری از مراجعین تجربه آن را دارند که در مراکز قبلی که درمان هایشان را میدادند ، پزشکان در دسترس نمی باشد اما وجود مسئول فنی این اطمینان را به همراه دارد که اگر پزشک بیمار حاضر نباشد فرد دیگری درمان بیمار را انجام خواهد داد و لذا مراجعین گرامی هیچگاه در طی درمان رها نمی شوند.

کیفیت درمان ها

در دندانپزشکی برای رسیدن به نتیجه ایدا آل که همان درمان ماندگار است نیاز به

  1. تشخیص صحیح
  2. درمان صحیح
  3. مواد و متریال با کیفیت می باشد

از آنجا که عارف کلینیک برای بیماران بسیار زیادی در طی سال درمان انجام میدهد لذا حجم خرید مواد و متریال سالانه این مرکزی به حدی زیاد می باشد که تامین کنندگان مواد و متریال همواره کلینیک را در صدر جدول خود قرار میدهند و بهترین متریال روز دنیا را برایمان تامین می کنند.

ترکیب پزشکان ماهر و با تجربه و مواد درجه یک همواره باعث آن می شود تا ما به ارائه درمان های با کیفیت خود افتخار کنیم و گواه این موضوع آمار بیماران معرفی شده کلینیک هستند به طوری که نیمی از بیماران عارف کلینیک را افراد معرفی شده از بیماران قبلی تشکیل می دهند . یعنی افرادی که یکبار از خدمات عارف کلینیک استفاده می کنند و آن را به آشنایان و اطرافیان معرفی می کنند.

لابراتوارها

کسانی که درمان های پروتزی دارند همواره بخشی از درمانشان در یک محیط لابراتواری انجام می شود مثلاً کسانی که نیاز دارند تا از روکش دندان استفاده کنند یا افرادی که درمان ایمپلنت انجام داده اند و یا افرادی که قصد انجام درمان زیبائی لمینیت را دارند.

عارف کلینیک علاوه بر اینکه خود مجهز به لابراتوار است همواره با لابراتواریست هایی کار می کند که دارای مهارت در ارائه خدمات پاراکلینیکی هستند . این مزیت به نفع بیماران است چرا که در خصوص طراحی رنگ و فرم دندان لابراتواریست مستقیمًاً دندان های بیمار را مشاهده می کند و لذا اینگونه درمان ها با حداکثر ظرافت و دقت تهیه می شود . ضعف لابراتواری در بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی همواره باعث تحت الشعاع قرار دادن نتیجه نهایی درمان می شود.

یک لبخند همه چیز را تغییر می دهد

9 سال کنار شما هستیم

استارت عارف کلینیک از سال از سال 1393 توسط دکتر مصطفی عارف به عنوان تنها دندانپزشک این مرکز و با دو نفر پرسنل بوده که رفته رفته به لطف معرفی مراجعین ، آشنایان و دوستان مجموعه احساس نیاز به توسعه و گسترش نموده است .

وجود مراجعین پر مهر و لطف قدیمی و تعداد بیش از 17000 پرونده درمانی که هر کدام بیش از متوسط سه درمان را انجام داده اند همواره افتخار ماست که طی سالیان توانستیم خود را جهت ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی دندانپزشکی به روز نگاه داریم تا رضایت مراجعین را جلب کنیم . امروزه پس از گذشت سالها بسیاری از مراجعین جدیدی که عارف کلینیک را انتخاب می کنند به خاطر مسابقه خدمت رسانی این مرکز است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.