دندانپزشکی اقساطی در کرج و فردیس

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی برای تمام افرادی که قصد درمان یا زیبا کردن دندان خود را دارند به‌دلیل بالا بودن هزینه های ان بسیار جذاب بوده و  مورد استقبال قرار گرفته است. تقریبا با بالا رفتن قیمت‌ها و باوجود تورم زیاد در کشور، تهیه هزینه‌های هنگفت دندانپزشکی برای خیلی از افراد جامعه امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که عواقب مراجعه دیر هنگام به دندانپزشکی‌ و درمان و هزینه های آن، واقعا طاقت‌فرسا است که باید به‌سرعت درمان شود. در اختیار قرار دادن امتیاز پرداخت اقساطی به شهروندان که بتوانند با توانایی پرداخت خود از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند، خبر بسیار مسرت بخش به‌حساب می‌آید. برای اطلاع از جزئیات این طرح می‌توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

دندانپزشکی اقساطی شامل چه خدماتی می ‌شود؟

به‌طورکلی هزینه هنگفت تهیه تجهیزات و مواد و متریال مورد نیاز در دندانپزشکی این امکان را به دندانپزشکان نمی‌دهد که بتوانند در تمامی درمان ها پرداخت اقساطی را لحاظ کنند، اگر هم این شرایط فراهم باشد، انجام این موضوع در چهارچوب‌هایی امکان‌پذیر است.در حوزه‌های زیر می‌توانید امتیاز پرداخت اقساطی را استفاده کنید:

  • ایمپلت
  • کامپوزیت و لمینت
  • دندان مصنوعی
  • درمان های عمومی دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی اقساطی کرج

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در پرداخت هزینه‌های سلامت دهان و دندان خود مشکل دارید، می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده کنید. تنها با داشتن چک، به‌همراه پرداخت درصدی از مبلغ کل صورت‌حساب درمانتان، می‌توانید از این شرایط ویژه بهره‌مند شوید.

خدمات اقساطی بهترین گزینه برای افرادی است که با پرداخت یک‌جای هزینه خدمات دندانپزشکی مشکل دارند. افرادی هم هستند که بودجه کافی برای تسویه یکباره هزینه‌های درمان دندان‌های خود ندارند. در این ‌صورت است که می‌توانید از این امتیاز استفاده کنید

برای استفاده از برخی خدمات ویژه مثل دندان مصنوعی جهت استفاده از سامانه کسر از حقوق بانک رفاه همراه داشتن کارت ملی صاحب حساب و حساب بانکی در بانک رفاه الزامی است. به‌خاطر داشته باشید که تمامی شرایطی که معرفی خواهند شد، 20درصد یا 30درصد از کل مبلغ صورت‌حساب را در طول درمان نیاز خواهند داشت.

تمامی شرایط خدمات اقساطی به ‌شیوه‌ای تنظیم و طراحی شده تا بیشتر افراد با هر نوع بودجه و موقعیت شغلی و اجتماعی بتوانند از این خدمات بهره ببرند. شما با مراجعه به وب‌سایت عارف کلینیک می‌توانید از تمامی این شرایط ویژه مطلع شوید.

روش‌ های پرداخت ایمپلنت در دندانپزشکی اقساطی در فردیس

در پرداخت برای لاین ایمپلنت، عارف کلینیک 5 نوع متفاوت نحوه پرداخت به‌صورت اقساطی دارد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  • شرایط نخست با پرداخت 60درصد اولیه هزینه درمان به‌صورت نقدی به‌مدت 30 روز برای مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
  • در روش دوم شما می‌توانید در مدت 90 روز با پرداخت اولیه صورت‌حساب 50درصد به‌صورت کامل، حین درمان تا جلسه ماقبل تحویل پروتز، بدون نیاز به چک، مبلغ را پرداخت کنید.
  • روش سوم، پرداخت 6 ماهه دارد که همراه هدیه فلیپر با پرداخت 40درصد یا 50درصد از هزینه درمان به‌صورت نقدی، در حین درمان تا جلسه ماقبل تحویل پروتز با استفاده از چک صیادی و چک تضمینی صورت می‌گیرد. در این روش با تعداد 4 واحد و بیشتر با شرایط پرداختی 18 ماهه همراه با یک و نیم درصد کارمزد با پرداخت 30 الی 20درصد صورت‌حساب اولیه همراه چک صیادی و چک تضمینی صورت می‌گیرد.
  • در روش آخر برای استفاده از پرداخت اقساطی ایمپلنت با داشتن 4 واحد یا بیشتر، می‌توانید 12 ماهه با کارمزد یک و نیم درصد پرداخت 50درصد به بالا از صورت‌حساب به‌شکل نقدی همراه چک صیادی و چک تضمینی اقدام کنید.

روش ‌های پرداخت دندان مصنوعی در دندانپزشکی اقساطی کرج

برای استفاده از روش‌های پرداخت اقساطی در جهت تهیه و ساخت دندان مصنوعی در دندانپزشکی عارف کلینیک می‌توانید، از 4 روش موجود استفاده کنید

  • پرداخت نوع اول به‌شکل نقدی در حین درمان صورت می‌گیرد. عزیزانی که با پرداخت مخارج خدمات درمان خود به‌صورت یک‌جا مشکلی ندارند، می‌توانند از این روش برای پرداخت استفاده کنند.
  • در روش دوم به‌مدت اقساط 3 ماهه با پرداخت 50درصد از هزینه اولیه همراه با چک و چک تضمین، سامانه کسر از حقوق بانک رفاه انجام می‌گیرد. افرادی که کارمند هستند و با پرداخت کلی مبلغ خدمات مشکل دارند، این بهترین نوع تسویه صورت‌حساب برای آن‌ها است.
  • در روش سوم، اقساط با پرداخت 30درصد از هزینه درمان به‌شکل نقدی به‌مدت 6 ماه همراه با داشتن چک و چک تضمینی، سامانه کسر از حقوق بانک رفاه صورت می‌گیرد. برای داشتن رفاه بیشتر در پرداخت صورت‌حساب خود می‌توانید از این روش استفاده کنید.
  • در روش اخر با پرداخت شرایطی 12 ماهه با کارمزد یک و نیم درصد همراه با پرداخت 30 تا 20درصد از صورت‌حساب اولیه به‌صورت نقدی با داشتن چک و چک تضمینی، سامانه کسر از حقوق بانک رفاه می‌توانید صاحب دندان مصنوعی شوید

روش ‌های پرداخت کامپوزیت و شرایط چک و پرداخت اقساطی آن

اگر دندان‌های شما نیاز به کامپوزیت دارند، می‌توانید برای این مورد هم ازطریق پرداخت به صورت اقساطی به شرح زیر اقدام کنید

  • در روش اول می‌توانید حین درمان با پرداخت نقدی کلی هزینه درمان، درمان خود را انجام دهید. این بهترین و سریع‌ترین روش برای پرداخت صورت‌حساب شما است.
  • در روش دوم با مدت زمان پرداخت 1 ماهه و با پرداخت 50 تا 60درصد از کل صورت‌حساب، همراه با چک و چک تضمین، می‌توانید از خدمات کلینیک دندانپزشکی استفاده کنید.
  • در روش سوم با مدت زمان پرداخت 3 ماهه و با پرداخت 50% از کل هزینه درمان، همراه با چک و چک تضمین میتوانید از خدمات کامپوزیت استفاده کنید
  • در روش چهارم با مدت زمان پرداخت 12 ماهه و با کارمزد 1.5 درصد، همراه با چک و چک تضمین میتوانید از خدمات کامپوزیت استفاده کنید

روش ‌های پرداخت الباقی درمان‌ها به صورت اقساطی

استفاده از خدمات دندانپزشکی تنها محدود به موارد ذکر شده نمی‌شود و افراد بسیاری برای سایر درمان ها از جمله عصب کشی، روکش پروتزی، کشیدن و … به دندانپزشکی مراجعه می‌کنند. پرداخت هزینه در تمامی این خدمات، به شیوه اقساطی هم امکان‌پذیر است که به شرایط آن اشاره خواهیم کرد.

در روش اول اگر کل صورت‌حساب به‌شکل یک‌جا تا پایان طول درمان پرداخت شود، می‌توانید از این خدمات اقساطی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید به‌مدت 90 روز بدون کارمزد تنها با پرداخت 50درصد از کل صورت‌حساب همراه با چک و چک تضمینی از شرایط اقساطی استفاده کنید.

اگر مایل به پرداخت در مدت بیشتری هستید، این گزینه می‌تواند برای شما مناسب باشد. شما در طول مدت 6 ماه با کارمزد یک و نیم درصد همراه با چک و چک تضمینی، درصورتی‌که 30درصد از کل صورت‌حساب را پرداخت کنید، می‌توانید از این روش برای اقساطی‌کردن پرداخت‌های خود استفاده کنید.

استفاده از خدمات اقساطی یک روش هوشمندانه در جهت سلامت دهان و دندان تمامی افراد با هر نوع بودجه‌ای است که مشکلات متعددی برای درمان دندان‌های خود دارند. با به‌‌وجود آمدن پرداخت اقساطی در دندانپزشکی‌ها، در هر زمانی می‌توان به معالجه دندان‌ها پرداخت.

جمع‌بندی

این روزها عوامل بسیار متعددی هزینه درمان و بهبود سلامت دندان‌های افراد را بالا برده است. این امر سبب شده تا مراجعه به دندانپزشکی‌ها برای عده‌ای از مردم مشکل‌ساز و سخت شود. دندان‌ها عضوهای حساس از بدن انسان محسوب می‌شوند که همواره در معرض پوسیدگی یا عفونت‌کردن هستند.

برای پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی، روش‌های نوینی ارائه شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پرداخت اقساطی یکی از بهترین روش‌ها برای درمان و سلامت دندان‌ها با هر نوع بودجه‌ای است که با مراجعه به عارف کلینیک می‌توانید از آن استفاده کنید. عارف کلینیک یک تیم مجرب در ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی با بهترین کیفیت همراه با پرداخت اقساطی به‌شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button